طراحی لوگو

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو در ایران

طراحی لوگو

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو در ایران

طراحی لوگو
لوگو یا آرم، یک نماد گرافیکی است که معمولا به شکل یک سمبل متناسب با فعالیت یک شرکت یا سازمان طراحی میشود، و در واقع تبدیل به نماد تجاری میشود. لوگو یکی از ارکان بازاریابی و فعالیت تجاری یک شرکت است و نماد هویت آن به حساب می آید. داشتن یک لوگوی خوب اولین قدم برای شروع تبلیغات موثر است. آیا شما هم نیاز به طراحی یک لوگو برای شرکت یا سازمان خود دارید؟ گرافیست های حرفه ای ما آماده اند تا با ایده های نو شما را در این انتخاب همراهی کنند.
www.logonama.com

پیوندهای روزانه

طراحی لوگو صادراتی

جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۱۴ ب.ظ

در طراحی لوگو باید همواره به این فکر کنیم که لوگوطراحی شده مورد توجه کدام یک از اقشار جامعه قرار خواهد گرفت این امر یکی از عواملی است که باعث می شود تسلط بیشتری را در هنگام طراحی داشته باشیم.توجه به این مطلب نیاز به همکاری کارفرما دارد زیرا برخی ازز محصولات مخاطبان خاص دارند که طراح لوگو باید به این مسئله توجه بسیاری داشته باشد.

طراحی لوگو برای صادرات نیز از حوزه هایی می باشد که گروه طراحی لوگونما وارد این عرصه شده و کار گروهی جداگانه را به آن اختصاص داده است عملکرد یک ساله این کار گروه بسایر رضایت بخش بوده و تمامی کارفرمایان از رضایت صد در صدی نسبت به این کارر گروه خبر داده اند. کار گروه تشکیل شده در لوگونما اولین کار گروه تخصصی در زمینه طراحی لوگو برای محصولات صادراتی می باشد نیاز به این کار گروه زمانی احساس شد که برخی شرکت های ایرانی با ورود به بازارهای پر رقابت نتوانستند با سایر شرکت های دیگر رقابت کنند و بازار رقابت خارج شدند یکی از دلایل خروج آنها از این بازارها عدم توجه آنها به مسائل تبلیغاتی بود زیرا شما به صرف اینکه تولید کننده محصولی هستید نمیتوانید در بازارهای صادراتی موفق باشید زیرا در اینگونه بازارها مشتری حق انتخاب بسیاری دارد و شما باید بتوانید با تبلیغات موثر خود جای خود را در این بازارها باز کنید و مخاطبان را به خود جذب نمائید.

 

http://www.logonama.com/


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی