طراحی لوگو

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو در ایران

طراحی لوگو

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو در ایران

طراحی لوگو
لوگو یا آرم، یک نماد گرافیکی است که معمولا به شکل یک سمبل متناسب با فعالیت یک شرکت یا سازمان طراحی میشود، و در واقع تبدیل به نماد تجاری میشود. لوگو یکی از ارکان بازاریابی و فعالیت تجاری یک شرکت است و نماد هویت آن به حساب می آید. داشتن یک لوگوی خوب اولین قدم برای شروع تبلیغات موثر است. آیا شما هم نیاز به طراحی یک لوگو برای شرکت یا سازمان خود دارید؟ گرافیست های حرفه ای ما آماده اند تا با ایده های نو شما را در این انتخاب همراهی کنند.
www.logonama.com

پیوندهای روزانه

کار گروه طراحی لوگو صادراتی

پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۲۴ ق.ظ

گروه طراحی لوگونما دارای کار گروه ویژه ای برای طراحی لوگوهای صادراتی است وظیفه این کار گروه بسایر متفاوت است و باید با رقبای دیگر خود در سایر کشورها رقابت کنند. هدف از تشکیل این کار گروه جداگانه بهه دلیل اهمیت بسایر بالای طراحی لوگو در بحث صادرات است و متاسفانه کشور ما ایران در بحث صادرات غیرر نفتی تا حدی ضعیف است و این نه به دلیل کیفیت بد محصولات تولید کنندگان ایرانی می باشد بلکه ضعف تولیدد کنندگان در مباحث تبلیغاتی است از همین رو ما بر آن شدیم تا در حد توان باعث بهبود و ایجاد رونق در این عرصه شویم.

وظایف این گروه در لوگونما بسیار سنگین است زیرا باید با کسانی رقابت کنند که هیچ گونه شناختی از آنها ندارند و این خود کار را بسایر سخت خواهد کرد اما ما معتقدیم که جوانان باهوش و خلاق ایرانی همواره در تمامی مسیرها موفق خواهند شد و این امر در طراحی لوگو های صادراتی نیز صادق است.

رقابت در حوزه طراحی لوگو صادراتی نیاز به داشتن مهارتهای زبان شناختی و روانشناسی است همانطور که در مطالب قبل گفتیم طراحی لوگو تنها یک طرح نیست که با قرار دادن چند المان در کنار یکدیگر بتوانیم لوگو طراحی کنیم قرار دادن المانهای مناسبی تنها قسمت کوچکی از یک پازل است با قرار دادن قطعات اشتباه پازل ماا خراب خواهد شد و لوگو طراحی شده هرگز نمیتواند موفقیتی را که باید کسب کند و به عنوان یک برند معتبر درر  بازار جایگاهی را برای خود کسب کند.

 

http://logonama.com/category/179

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی