طراحی لوگو

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو در ایران

طراحی لوگو

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو در ایران

طراحی لوگو
لوگو یا آرم، یک نماد گرافیکی است که معمولا به شکل یک سمبل متناسب با فعالیت یک شرکت یا سازمان طراحی میشود، و در واقع تبدیل به نماد تجاری میشود. لوگو یکی از ارکان بازاریابی و فعالیت تجاری یک شرکت است و نماد هویت آن به حساب می آید. داشتن یک لوگوی خوب اولین قدم برای شروع تبلیغات موثر است. آیا شما هم نیاز به طراحی یک لوگو برای شرکت یا سازمان خود دارید؟ گرافیست های حرفه ای ما آماده اند تا با ایده های نو شما را در این انتخاب همراهی کنند.
www.logonama.com

پیوندهای روزانه

طراحی آرم جشنواره معماری ایران

چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۲۱ ب.ظ

بر اساس تصمیم هیئت رئیس و اعلام دبیر جشنواره معماری ایران طراحی لوگو این جشنواره به مسابقه گذاشته خواهد شد از تمامی علاقمندان، استادان، طراحان، دانشجویان دعوت می شود تا در این مسابقه بزرگ شرکت نمایند.

قوانی شرکت در مسابقه:

لوگو طراحی شده باید دارای هویت فرهنگی و تاریخی معماری ایرانی اسلامی داشته باشد  به طوری متناسب با یک جایزه مهم و بسایر مطرح در سطح ایران باشد. توصیه می شود تا از المانها و ویژگی های ایرانی اسلامیی بهرمند شوید.

طراحی لوگو باید از لحاظ هنری و زیبایی بسیار غنی باشد و در عین حال سادگی خود را نیز خفظ کرده باشد.

لوگو طراحی شده میتواند از نوع لوگو تصویری، لوگو تایپ و یا لوگو ترکیبی باشد کلمه مورد نظر نیز(( جشنواره  معماری ایران)) است.

فایل ارسالی باید به صورت رنگی و تک رنگ ارسال شود.

در صورتی که طراحی به صورت سه بعدی باشد از آن در طراحی تندیس نیز استفاده یا الهام گرفته خواهد شد.

نحوه ارسال آثار:

ارسال آثار فقط از طریق سایت جشنواره قابل قبول است و آثاری که به غیر از این روش آثاری را ارسال نمایند در مسابقه شرکت داده نخواهند شد. در صورت برنده شدن یک نسخه به صورت لایه باز باید ارسال گردد.

مهلت ارسال آثار تا 14 بهمن ماه 1395 می باشد. آثاری که بعد از تاریخ مقرر شده ارسال شوند بررسی نخواهد شد.

http://logonama.com/news/78

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی