طراحی لوگو

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو در ایران

طراحی لوگو

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو در ایران

طراحی لوگو
لوگو یا آرم، یک نماد گرافیکی است که معمولا به شکل یک سمبل متناسب با فعالیت یک شرکت یا سازمان طراحی میشود، و در واقع تبدیل به نماد تجاری میشود. لوگو یکی از ارکان بازاریابی و فعالیت تجاری یک شرکت است و نماد هویت آن به حساب می آید. داشتن یک لوگوی خوب اولین قدم برای شروع تبلیغات موثر است. آیا شما هم نیاز به طراحی یک لوگو برای شرکت یا سازمان خود دارید؟ گرافیست های حرفه ای ما آماده اند تا با ایده های نو شما را در این انتخاب همراهی کنند.
www.logonama.com

پیوندهای روزانه

مشاوره در طراحی لوگو

دوشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۵، ۰۱:۰۱ ب.ظ

همواره الگو گیری در بسیاری از زمینه ها باعث کسب موفقیت خواهد شد استفاده از تجربه دیگران راه رسیدن موفقیت را بسیار کوتاه تر خواهد کرد زیرا این افراد راه های بسیاری را امتحان کرده اند و بعد از شکست های متوالی راه رسیدن به موفقیت را یا فته اند پس شما نیز میتوانید با استفاده از تجربه دیگران در زمینه طراحی لوگو موفق تر از سایر افراد عمل نمایید البته این تجربه نباید تمام ذهن شما در بر گیرد زیرا در  زمینه برندینگ وو طراحی برند همیشه نوآوری و خلاقیت لازمه کار است. برای موفقیت باید از  برخی افراد موفق الگو گرفتت متاسفانه در سالهای گذشته طراحی لوگو به صورت حرفه ای در ایران صورت نمی گرفت و امکان استفاده ازز تجربیات دوستان ماهر در این زمینه وجود نداشت همین یکی از عواملی بود که باعث شد ما نیز دچار برخیی اشتباهات در این زمینه بشویم و بتوانیم از این اشتباهات درس بگیریم و بتوانیم به جایگاهی که امروز هستیم برسیم جایگاهی که به آن افتخار میکنیم و معتقدیم حاصل زحمت افراد بسیاری است که تعدادی از آنها در این مجموعه هستند و برخی از ما جدا شده اند.

رسیدن به جایگاه امروز خود در زمینه طراحی لوگو و برند را مدیون دوستانی هستیم که چه در گذشته و چه در  حال با گروه ما همکاری داشتند و دارند.

مفتخر به این هستیم که امروزه گروه طراحی لوگونما تبدیل به یک برند معتبر در سطح داخلی شده است و امروز بر آن شدیم تا با گامی استوار و محکم وارد بازار پر رقابت طراحی برند برای صادرات شویم حضور در بازارر بین اللملی نیاز به یک تیم متخصص در این زمینه دارد تا بتواند یک لوگو ساده را به برندی معتبر تبدیل کند. برندینگ زمینهای جدید از فعالیت ما خواهد بود که امیدواریم با حضور دوستان جدید بتوانیم در این عرصه پر رقابتت خوش بدرخشیم و باعث پیشرفت برندهای ایرانی در بازارهای بین اللملی شویم. 

http://logonama.com/category/181

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی