طراحی لوگو

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو در ایران

طراحی لوگو

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو در ایران

طراحی لوگو
لوگو یا آرم، یک نماد گرافیکی است که معمولا به شکل یک سمبل متناسب با فعالیت یک شرکت یا سازمان طراحی میشود، و در واقع تبدیل به نماد تجاری میشود. لوگو یکی از ارکان بازاریابی و فعالیت تجاری یک شرکت است و نماد هویت آن به حساب می آید. داشتن یک لوگوی خوب اولین قدم برای شروع تبلیغات موثر است. آیا شما هم نیاز به طراحی یک لوگو برای شرکت یا سازمان خود دارید؟ گرافیست های حرفه ای ما آماده اند تا با ایده های نو شما را در این انتخاب همراهی کنند.
www.logonama.com

پیوندهای روزانه

تجربه در طراحی لوگو

يكشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۸ ق.ظ

تا امروز مطالب بسیار کلیدی را در باره طراحی لوگو مطرح نموده ایم ولی در تمامی مطالب تنها توانستیم به نکات بسیار اندکی اشاره کنیم و نتوانسته ایم که مباحث را به طور کامل و گسترده برای شما خوانندگان و علاقهه مندان به هنر طراحی لوگو شرح دهیم.

آنچه تا به امروز با شما دوستان و علاقه مندان مطرح کردیم نگاه کلی بوده است نسبت به طراحی لوگو و در این مطالب سعی کرده ایم که شما را جذب این رشته از هنر گرافیک کنیم و بتوانیم قدمی هر چند کوچک درر این زمینه برداریم و با در اختیار قرار دادن تجربیات خود سعی کنیم تا شما عملکرد بهتری داشته باشید و بتوانید از برخی اشتباهات و تجربیات ما استفاده کرده و دچار این اشتباهات نشوید.

حضور برند و برندینگ در بازار ایران در سالهای اخیر رشد قابل توجهی داشته است و صاحبان کالا و شماغل به دنبال برند سازی برای خود هستند اما متاسفانه برخی از میدران توجهی به قیمت های غیر عادی برخیی دوستان ندارند که چگونه میتوان با 50 هزار تومان یال صد هزار تومان یک برند قابل قبول داشت با این مبالغ حتیی نمیتوان یک  نقاشی از بازار تهیه کرد اما این دوستان کیفیت را فدای قیمت میکنند و با مبلغی کم طرحی را کهه متعلق به یک شرکت دیگر است ترجیح میدهند غافل از اینکه این برند و هویت متعلق به شخص و شرکت دیگریی  است.

حضور پر شور بانوان عزیز در زمینه طراحی لوگو نیز بسیار چشمگیر بوده است حضور این قشر از جامعه در این زمینه باعث افتخار است زیرا در طراحی لوگو توجهات به نکات ریز است که باعث موفقیت های چشمگیر میشودد و این قابلیت در بانوان بسیار بیشتر است به همین جهت حضور تعدادی از افراد علاقمند و خلاق باعث پیشرفتت بیشتری خواهد شد.

 

http://logonama.com/category/180

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی