طراحی لوگو

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو در ایران

طراحی لوگو

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو در ایران

طراحی لوگو
لوگو یا آرم، یک نماد گرافیکی است که معمولا به شکل یک سمبل متناسب با فعالیت یک شرکت یا سازمان طراحی میشود، و در واقع تبدیل به نماد تجاری میشود. لوگو یکی از ارکان بازاریابی و فعالیت تجاری یک شرکت است و نماد هویت آن به حساب می آید. داشتن یک لوگوی خوب اولین قدم برای شروع تبلیغات موثر است. آیا شما هم نیاز به طراحی یک لوگو برای شرکت یا سازمان خود دارید؟ گرافیست های حرفه ای ما آماده اند تا با ایده های نو شما را در این انتخاب همراهی کنند.
www.logonama.com

پیوندهای روزانه

مراقب لوگوهای کپی باشیم

سه شنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۳۹ ق.ظ

طراحان لوگو امروزه با چالش های بسیار بالای روبرو هستن یکی از بزرگترنی این چالش ها که این شاخه از گرافیک را تهدید میکند حضور برخی افراد سود جو و ناآگاه است که بدون داشتن علم و هنر در زمینه طراحی لو گو و طراحی برند پا به این عرصه گذاشته اند و با عث ایجاد خسارت جبران ناپذیری به این حرفه گشته اند لازمم به ذکر است که برخی از کارفرمایان نیز در پا گرفتن این افراد بسایر موثر هستند برخی کارفرمایان فقط به دنبالل قیمت پایین هستند و به این فکر نمی کنند که لوگو که آنها بر روی کالای خود استفاده میکنند متغلق به شرکتت  دیگری است.

طراحان سودجو با دیدن پر رونق بودن این صنعت با قیمت های بسیار پایین و طرح های کپی توانسته اند پول خوبی به جیب بزنند اما این امر در دراز مدت باعث ضربه زدن به این صنعت خواهد شد این افراد که در بیشترر زمینه ها حضور دارند و به طور مقطعی به این امر می پردازند و بعد از کسب منفعت مالی از این حرفه بیرون میروند این امر درباره برخی سایتها به وضوح اتفاق افتاده است اما هرگز باعث عبرت نشده است و تعداد زایدی از کارفرمایان نیز از این افراد ضربه خورده اند زیرا بعد از مدتی متوجه شده اند که لوگو و برند مورد استفاده کاملل کپی بوده و شرکتی که این برند را ثبت کرده است از شرکت متقلب شکایت کرده است.

طراحی لوگو و برند امری بسایر مهم است و نباید به خاطر بدست آوردن منفعت شخصی این شاخه گرافیک را  بد نام کنیم.

 

http://logonama.com/category/184

نظرات  (۱)

۲۸ دی ۹۵ ، ۱۱:۴۰ ساخت وبلاگ
کپی کار زیاده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی