طراحی لوگو

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو در ایران

طراحی لوگو

لوگونما اولین مرکز تخصصی طراحی لوگو در ایران

طراحی لوگو
لوگو یا آرم، یک نماد گرافیکی است که معمولا به شکل یک سمبل متناسب با فعالیت یک شرکت یا سازمان طراحی میشود، و در واقع تبدیل به نماد تجاری میشود. لوگو یکی از ارکان بازاریابی و فعالیت تجاری یک شرکت است و نماد هویت آن به حساب می آید. داشتن یک لوگوی خوب اولین قدم برای شروع تبلیغات موثر است. آیا شما هم نیاز به طراحی یک لوگو برای شرکت یا سازمان خود دارید؟ گرافیست های حرفه ای ما آماده اند تا با ایده های نو شما را در این انتخاب همراهی کنند.
www.logonama.com

پیوندهای روزانه

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

طراحی لوگو

در فرهنگ لغت مفهوم از لوگو به معنای آرم، نماد، نشانه، و یا علامت است.انسان ها در طول زمان از

 علامت برای انتقال یک پیام استفاده کرده اند.

در حال حاضر لوگو طرحی گرافیکی و طراحی شده برای به رسمیت شناختن سازمان ها و شرکت ها

است.این یک ابزار برای ساخت  هویت برای یک سازمان می باشد و به عنوان بخشی از علامت تجاری یا

 نام تجاری خود، و برای توجه افکار و احساسات مطلوب در مورد این سازمان است.

http://www.logonama.com/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۹
میثم حسنی

طراحی لوگو و طراحی برند

داشتن یکی لوگو خوب و حرفه ای برای هر شخص و یا شرکتی از مهمترین فدمها برای موفقیت در شروع یک تجارت است.

طراحی لوگو باید با توجه به زمینه کاری و نوع فعالیت طراحی گردد و قابلیت تبدیل شدن به برندینگ را داشته باشد ونیز باید بتوان در ذهن مخاطب جایی کسب کند زیرا زیبایی و چشم گیر بودن لوگو یا برند تاثیر بسیاری در افزایش فروش محصول دارد از این رو توجه به زیبایی آرم و لوگو و تاثیر گذاری آن از جمله نکات مهم و کلیدی در طراحی یک لوگو حرفه ای می باشد.

 

طراحی برند,برند,برندینگ,طراحی آرم,لوگو,طراحی لوگو

http://www.logonama.com/

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۸
میثم حسنی

طراحی لوگو و برند

آرم یا لوگو نماد گرافیکی است که نشان دهنده هویت یک فرد یا سازمان می باشد.اگر لوگو به خوبی طراحی شده باشد میتواند باعث موفقیت شما در تجارت و کسب کار شود.به طور معمول اکثر لوگو ها دارای یک بخش تایپوگرافی می باشد که باید با وضوح بیشتری به بیان نام سازمان بپردازد.

هنگامی که یک آرم طراحی شده باشد میتوان از آن در بالای سربرگ، کارت ویزیت و آپلیکیشن نیز مورد استفاده قرار گیرد.مهمترین بخش در طراحی یک آرم این است که از سایر طرح ها متمایز و متفاوت باشد و بتوان با دیدن آرم زمینه کاری شرکت را نیز تشخیص داد.

در طراحی یک لوگو نیز باید دید آینده نگرانه ای داشت که بتوان از آرم و لوگو طراحی شده به عنوان یک برند در سال های بعد مورد استفاده قرار گرفته شود و در نظر گرفتن برندینگ شدن یک لوگو نیز بسیار مهم می باشد.

http://www.logonama.com/

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۸
میثم حسنی

طراحی لوگو و برند

آرم یا لوگو نماد گرافیکی است که نشان دهنده هویت یک فرد یا سازمان می باشد.اگر لوگو به خوبی طراحی شده باشد میتواند باعث موفقیت شما در تجارت و کسب کار شود.به طور معمول اکثر لوگو ها دارای یک بخش تایپوگرافی می باشد که باید با وضوح بیشتری به بیان نام سازمان بپردازد.

هنگامی که یک آرم طراحی شده باشد میتوان از آن در بالای سربرگ، کارت ویزیت و آپلیکیشن نیز مورد استفاده قرار گیرد.مهمترین بخش در طراحی یک آرم این است که از سایر طرح ها متمایز و متفاوت باشد و بتوان با دیدن آرم زمینه کاری شرکت را نیز تشخیص داد.

در طراحی یک لوگو نیز باید دید آینده نگرانه ای داشت که بتوان از آرم و لوگو طراحی شده به عنوان یک برند در سال های بعد مورد استفاده قرار گرفته شود و در نظر گرفتن برندینگ شدن یک لوگو نیز بسیار مهم می باشد.

http://www.logonama.com/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۷
میثم حسنی

طراحی لوگو و برندینگ

خلق یک اثر هنری در قالب یک تصویر کوچک که بیان کننده چند وجهی از یک شرکت باشد امری تخصصی در قالب طراحی لوگو می باشد که توانایی خلق این هنر و اثر زیبا را می توان در گروه طراحی لوگونما یافت طراحی مبتنی بر اصول علمی و هنری و داشتن سابقه طولانی در زمینه طراحی لوگو و برندینگ و همکاری با شرکت های معتبر داخلی و خارجی از افتخارات گروه طراحی لوگونما می باشد.

 طراحی لوگو با توجه به تمامی نکات زیبا شناختی و ساختاری که یک لوگو را در بر میگیرد و باعث می شود تا شما با داشتن یک لوگو حرفه ای از دیگر دوستان و رقبای خود پیشی بگیرید و متمایز باشید همه و همه را در یک جا گرد هم آورده ایم تا برطرف کننده تمامی نیاز شما از یک لوگو (برند)  خوب باشیم گروه طراحی لوگونما دارای بالاترین میزان خلاقیت و نوآوری در زمینه طراحی لوگو می باشد.

http://www.logonama.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۵
میثم حسنی

چـرا لـوگـو؟

طـراحـی لــوگــو یــا طـراحـی بـرنـد اولـیـن قـدم بـرای هـویـت بـخـشـیـدن بــه یـک شـرکـت، سـازمـان یــا نـهـاد اسـت. لـوگـو تـنـهـا یـک نـمـاد نـیـسـت بـلـکـه بـیـانـگـر زمـیـنـه فـعـالـیـت، شـخـصـیـت سـازمـانـی و بـخـشـیـدن اعـتـبـار مـازاد بـه شـرکـت­های دارای لـوگـو حـرفـه­ای مـی بـاشـد. لـوگـو­های مـنـاسـب و حـرفـه ای بـاعـث افـزایـش فـروش، مـانـدگـاری بـرنـد (لـوگـویـی کـه در انـحـصـار مـطـلـق و مـطـعـلـق بـه نـام شـرکـت شـمـاست) در ذهـن خـریـداران مـی بـاشـد. بــا داشـتـن یـک لـوگـوی حـرفـه­ای در مـیـان رقـبـای خـود بـدرخـشـیـد و بـا داشـتـن لـوگـوی ثـبـت شـده بـه نـام بـرنـد خـود از شـرکـت­هـایـی کـه داری فـعـالـیـت مـشـبـابـه هـسـتـنـد پـیـشـی بـگـیـریـد و از سـایـر ویـژگـی­هـای یـک لـوگـو حـرفـه­ای بـرخـوردار بـاشـیـد.

چـرا طـراحـی لـوگـو در لـوگـونـمـا؟

طـراحـی لــوگــو و بـرنـد امــری کـامـلـا تـخـصـصـی بـوده کـه گـروه طـراحـی لـوگـونـمـا بـا بـهـرمـنـدی از کـارشـنـاسـان و مـتـخـصـصـان برتر کـشـوری در زمـیـنـه­هـای مـخـتـلـف طـراحـی لـوگـو و بـرنـد جـزء پـیـشـگـامـان مـی­بـاشـد.

لــوگــو شـمـا= هــویــت شـمـا. طـراحـی لـوگـو خـود را به دسـتـان هـنـرمـنـد و مـتـخـصـص مـا در لـوگـونـمـا بـسـپـاریـد زیـبـایـی در طـراحـی عـدم مـشـابـهـت بـا سـایـر طـرح­هـا و انـحـصـاری بـودن یـک لـوگـو تـخـصـص مـاسـت.,خلاقیت

تـمـایـز در طـراحـی را بـا مـتـخـصـصـان مـا تـجـربـه کـنـیـد.

http://www.logonama.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۳
میثم حسنی

http://art.irancartoon.ir/static/media/uploads/blog/zahedi/khabar/.thumbnails/poster6002-588x0.jpg/poster6002-588x0-420x0.jpg

 

(کاریکاتور – پوستر – نقاشی- نقاشی خط – تایپوگرافی – آرم و نشانه – تصویر سازی)

تبلیغ درحوزه دین وارزشهای اسلامی که یک رکن اساسی در فرآیند هویت‌سازی جامعه اسلامی است، باید در قالب‌ها و صورتهای گوناگون ارائه گردد تا زیبایی‌های ارزشهای اسلامی بر همگان نمایان شود. دراین میان هنر با توجه به زبان ارتباطی خاص خود، چنانچه به درستی مورد توجه قرارگیرد، می‌تواند بهترین وسیله برای ترویج واشاعه ارزشهای والای دینی وانسانی باشد. درهمین راستا سازمان اوقاف وامور خیریه درنظردارد بمنظور توسعه وترویج فرهنگ وقف وشناسایی ومعرفی استعدادهای هنری وتولید آثار فاخر، سومین جشنواره سراسری فرهنگی ـ هنری «وقف چشمه همیشه جاری» را برگزارنماید. بدین ‌وسیله ازتمامی هنرمندان وفعالان عرصه طراحی ‌پوستر، کاریکاتور ، نقاشی ، نقاشی خط ، تایپوگرافی و تصویر سازی دعوت می‌نماید آثار خود را با درون مایه سنت حسنه وقف به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

موضوعات)

وقف – امور خیریه – نیکوکاری – نقد بر موقوفه خواری – فرهنگ سازی وقف مشارکتی- فرهنگ سازی وقف خرد – کمک موقوفات به حل نیازمندیهای جامعه – حراست از موقوفات – وقف و کودکان ، وقف و ازدواج – وقف و پیشرفت علم – وقف و قرآن – وقف و مساجد – وقف و اماکن متبرکه – وقف و درمان- وقف و نیازمندان

علاقمندان می توانند از عباراتی که ذیلاً به آن اشاره شده است، برای خلق اثر استفاده نمایند. لازم به ذکر است، به آثاری که

با درونمایه وقف نباشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

1) بیانات بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

- در وقف فضیلت بسیار و پاداش بی شمار وجود دارد. امام خمینی (ره)

- وقف، همدلی، تعاون و خیر اندیشی را جانشین تنازع، تکاثر و تفاخر می‌کند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

- وقف، نمونه ای از پیوند انسان با آفریدگار هستی است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

- وقف، وسیله ای برای حضورهمیشگی واقفان در طول زمان در اعمال خیر است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

- وقف، میراث جاویدان انسانهای بزرگی است که با چشمان مهربان به دنیا می نگریستند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

تبلیغ درحوزه دین وارزشهای اسلامی که یک رکن اساسی در فرآیند هویت‌سازی جامعه اسلامی است، باید در قالب‌ها و صورتهای گوناگون ارائه گردد تا زیبایی‌های ارزشهای اسلامی بر همگان نمایان شود. دراین میان هنر با توجه به زبان ارتباطی خاص خود، چنانچه به درستی مورد توجه قرارگیرد، می‌تواند بهترین وسیله برای ترویج واشاعه ارزشهای والای دینی وانسانی باشد. درهمین راستا سازمان اوقاف وامور خیریه درنظردارد بمنظور توسعه وترویج فرهنگ وقف وشناسایی ومعرفی استعدادهای هنری وتولید آثار فاخر، سومین جشنواره سراسری فرهنگی ـ هنری «وقف چشمه همیشه جاری» را برگزارنماید. بدین ‌وسیله ازتمامی هنرمندان وفعالان عرصه طراحی ‌پوستر، کاریکاتور ، نقاشی ، نقاشی خط ، تایپوگرافی و تصویر سازی دعوت می‌نماید آثار خود را با درون مایه سنت حسنه وقف به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند

2) کلمات قصار:

- وقف، چشمه همیشه جاری.- وقف، احسان ماندگار.- وقف، میراث جاویدان.- وقف،جوشش ایثار، از چشمه دارایى نیک اندیشان.- وقف ستاره ی درخشان درکهکشان احسان ونیکوکاری. - وقف صدقه اى جاودان واحسانى ماندگار.

- وقف، بالی برای پروازاست، پروازی به وسعت آسمان که فرشتگان رابه وجد می‌آورد.- وقف، کوثرماندگاردربستر زمان. - وقف، وسیله ای برای حضور واقفان در همه زمان.- وقف، بی منت ترین صدقات، ماندگارترین خیرات.

- وقف، سرمایه ی ابدی و بی پایان است.- وقف، نشاطی معنوی واحسانی ماندکاراست.- وقف، یعنى از خود گذشتن تا به خدا رسیدن.- وقف، زیباترین تجلی ایثار.- وقف، یادگار ماندگار.- وقف، سیره صالحان، میراث جاودان.- وقف، مصداقی روشن از تعاون است.- وقف پنجره ایست رو به تقرب به خدا.- وقف، نهال سرسبز امروز، درخت پر ثمر فردا.

- وقف، ظهور طلیعه ی احسان وسخاوت بندگان به پیشگاه الهی است.- وقف، فانى را باقى مى‌کند.- وقف، یک الگوی فرهنگی و ماندگاردرنزدافراد خیّرونیکوکار است.- وقف، دریچه ای به سوی روشنایی.- وقف، یعنی از خود گذشتن و به خدا رسیدن.- وقف، چراغی که هرگزخاموش نمی شود.- وقف، سنت نبوی، بصیرت حسینی . - وقف، زیبا ترین تجلی ایثار و ماندگارترین صدقه جاریه.- وقف، نردبان عبور از دنیا.- وقف، ایثار همیشه ماندگار.- بنویسید وقف،بخوانید حیات جاودانه. - وقف، میراث ماندگار- وقف فانی را باقی میکند

شرایط عمومی

اولویت امتیاز برتر باآثاری است که در سال جاری تولیدشده‌اند.

2- تکنیک خلق اثر آزاد است. آثار می بایست از پویایی و نوآوری برخوردار ومتناسب با رویکرد وقف باشد ودر آن از نمادها ونشانه هایی از وقف استفاده شود .

3- در بخش نقاشی و نقاشی خط آثار باید بصورت ارجینال و با سایز آزاد به دبیر خانه ارسال گردد.

4 – در بخش های کاریکاتور ، تصویر سازی آثار میتوانند هم بصورت ارجینال و هم بصورت دیجیتال به دبیر خانه ارسال گردد.

5 – هر شرکت کننده حداکثر می تواند 5 اثربه دبیرخانه ارائه نماید. ضمناّ آثارارسالی بازگردانده نمی‌شود.

6- فایل آثار با یکی از فرمت های jpg و یا tiff با کیفیت 300dpi در قالب لوح فشرده و یا ایمیل ارسال شود.

7- به تقاضای شرکت طرح هایی که مدارک آنها بطور ناقص ارسال گردد. ترتیب اثر داده نخواهد شد.

8- دبیرخانه جشنواره مسئولیتی در قبال آسیبهای ناشی از ارسال نامطلوب آثار از جانب شرکت کننده را ندارد.

9- اخذ تصمیم نهایی درمورد نکاتی که در مقررات پیش بینی نشده است، برعهده ستاد برگزاری جشنواره می باشد.

10- دبیرخانه حق استفاده آثاربرگزیده را برای خود محفوظ می دارد وچنانچه این امرمنجر به کسب درآمدی شود، براساس ضوابط، تعامل صورت خواهدگرفت.

11- هیات محترم داوران از صاحبنظران دراین عرصه بوده واسامی آنان متعاقباً درسایت اداره کل اعلام خواهدشد.

12- به همراه آثار باید یک فایلword حاوی اطلاعات شخصی و بیوگرافی هنرمند به همراه آدرس و شماره دقیق ارسال شود.

13-در بخش تایپوگرافی آثار باید با فرمت های jpg و Cdr و با کیفیت 300dpi به دبیر خانه ارسال شوند.

14- در پشت آثار ارجینال (نقاشی، نقاشی خط، کاریکاتور، تصویرسازی) مشخصات و شماره هنرمند درج شود.

15- شماره های 08733281169-08733285297 و 09214986704 آماده پاسخگویی به سوالات هنرمندان گرامی میباشند

جوایز:

نفر اول هر بخش: تندیس جشنواره + لوح تقدیر + 7 میلیون ریال جایزه نقدی

نفر دوم هر بخش: تندیس جشنواره + لوح تقدیر + 6 میلیون ریال جایزه نقدی

نفر سوم هر بخش: تندیس جشنواره + لوح تقدیر + 5 میلیون ریال جایزه نقدی

از برگزیده نوجوان هر بخش تقدیر به عمل می آید

آخرین مهلت ارسال آثار 30/8/94

نحوه ارسال آثار

آدرس دبیر خانه: کردستان سنندج- بلوار جانبازان – ابتدای سایت اداری – اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کردستان معاونت فرهنگی و اجتماعی

و یا با ایمیل

waqfart@gmail.com

شماره هماهنگی

08733281169-08733285297-09214986704

 

http://www.logonama.com/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۴:۵۱
میثم حسنی

 

فراخوان طراحی نشان (لوگو) 1888

 

 

سامانه نظارت همگانی 1888 شهرداری تهران، طی فراخوان عمومی طراحی نشان(لوگو) سامانه را به مسابقه میگذارد:

1)      مهلت ارسال تا پایان روز 94/7/30 میباشد.

2)      در طراحی نشان، اهداف و ماموریت سامانه 1888 که در ذیل با عنوان "شناخت سامانه" آمده در نظر گرفته شود.

3)      طرح اولیه ارسالی در قالب فایل jpg  باشد و در صورت برگزیده شدن طرح، فایل لایه باز ارائه گردد.

4)      حجم فایلهای ارسالی حداکثر 5MB باشد.

5)      هر هنرمند میتواند حداکثر دو طرح ارسال نماید.

6)      فایلها به ایمیل با موضوع "فراخوان طراحی نشان" ارسال گردد.

7)      مشخصات فردی از قبیل نام، نام خانوادگی، کد ملی و شماره تماس طراح در متن پست الکترونیکی ذکر گردد.

8)      جایزه نفر اول(طرح برتر) مبلغ 80 میلیون ریال میباشد، همچنین از صاحبان طرحهای قابل تقدیر از دید داوران طی جلسه ای در سامانه تقدیر خواهد شد.

9)      کلیه طرحها در گروه داوری سامانه مورد ارزیابی قرار گرفته و در صورتی که هیچ کدام از طرحها مورد تائید نباشد جوائزی اهداء نخواهد شد.

10)  مسئولیت رعایت قوانین کپی رایت بر عهده ارسال کننده میباشد.

11)  سامانه 1888 در ویرایش طرحهای منتخب مختار می باشد.

12)  نتایج و اخبار نظرات هیات داوری در مورخ 94/8/16 از طریق پرتال سامانه اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین با صاحبان طرحهای برگزیده جهت دعوت و تقدیر در سامانه از طریق تلفن اعلامی خودشان تماس حاصل خواهد شد.

شماره تلفن طراح سامانه جهت پاسخگویی به سوالات احتمالی : 51034879

 


 

 

شناخت سامانه نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران 1888

 سامانه نظارت همگانی با شعار شهروند مسئول – مدیر پاسخگو در تاریخ 26 اردیبهشت سال 1385 تأسیس گردید.

تعریف نظارت همگانی

انعکاس نظام مند و مستمر بازخوردهای محیطی در سازمان به منظور ارتقای سطح سلامت سازمانی و افزایش اثربخشی و کارآمدی

اهداف مرکز نظارت همگانی

·        بسترسازی اطلاعاتی برای ارتقای سازواری و سازگاری بین محیط و سازمان

·        تواناسازی سازمان برای بهبود مستمر خود

·        ارتقای اعتماد، مشارکت معنادار و رضایتمندی عمومی

·        توسعه و تعمیق فرهنگ نظارت همگانی

ابزارهای ارتباطی و شهروندان

 

·         تلفن چهار رقمی  1888

·         سرویس پیام کوتاه   (SMS) 30001888

·         جلسات ارتباط مستقیم مردم با مدیران شهرداری

·         مراجعه حضوری

·         صندوق صوتی مدیران

·         سامانه ناظرین

·         نمابر به شماره   55167171 

·         نظرسنجی از شهروندان

.        صندوق پستی   1733918674

·         صندوق انتقادات و پیشنهادات

 

 

 سامانه نظارت همگانی 1888 در سال 1385 با هدف بستر سازی دریافت نظرات شهروندان در حوزه اداره امور شهری در چهار قالب انتقاد، شکایت، پیشنهاد و تقدیر دریافت نماید و ایجاد ارتباط از طریق مدیران ارشد خواسته شهروندان را تا رسیدن به نتیجه نهایی پیگیری و اطلاع رسانی نماید که بطور کلی نحوه دریافت و رسیدگی از ابتدا تا انتها بشرح ذیل می باشد:  

پس از تماس شهروند با سامانه 1888، طرح نقطه نظرات و دریافت کد پیگیری، پیام به کارتابل اداره پردازش سامانه 1888 ارجاع می گردد. کارشناسان این اداره برای تکمیل پیام و احراز هویت شهروند موظفند با شماره تماس های اعلام شده از سوی شهروند تماس بگیرند تا هویت طرفین شاکی و متشاکی مشخص شود و در فرآیند رسیدگی به پیام، تأخیر حاصل نشده و مبانی شرعی و قانونی نیز در دریافت شکایت لحاظ گردد.

درخصوص ناظرین بعد از ثبت نام اولیه ایشان در پرتال سامانه، احراز هویت ناظر برای حوزه مشارکت های مردمی سامانه و دریافت کد شناسایی از سوی ناظر، ثبت مشخصات  ایشان برای پیام ها به صورت سیستمی و  با درجه اهمیت بیشتر پیگیری و  انجام می گردد. 

در سامانه 1888 بعد از ثبت پیام، جهت تکمیل اطلاعات و انجام استعلام از صحت مشخصات پیام گذارنده توسط کارشناسان اداره پردازش، پیام به صورت سیستمی برای رسیدگی به حوزه اجرایی مربوطه ارسال می شود. حوزه اجرایی باید در زمان مقرر که معمولا از یک ماه تجاوز نمی کند نتیجه رسیدگی اولیه به پیام شهروند را در سامانه ثبت نماید. پس از دریافت پاسخ حوزه اجرایی، کارشناسان اداره پاسخگویی با شهروند تماس گرفته و نتیجه رسیدگی را به اطلاع ایشان می رسانند. در صورتی که درخواست شهروند انجام شده باشد پیام از چرخه رسیدگی خارج خواهد شد و در صورتی که شهروند به پاسخ اعلام شده معترض باشد و اعتراض ایشان نیز توسط کارشناس مربوطه وارد تشخیص داده شود، پیام با ثبت دلایل اعتراض به مدیران ارشد حوزه مربوطه در شهرداری تهران ابلاغ  و تا حصول نتیجه نهایی دنبال می شود.

لازم به ذکر است در مواردی نیز انتقاد شهروند برای رسیدگی به زمان بیشتری نیاز دارد که این موضوع به استحضار ایشان خواهد رسید و سامانه 1888 تا کسب نتیجه موضوع را پیگیری خواهد نمود.

 

 

 

http://www.logonama.com/

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مهر ۹۴ ، ۱۰:۵۳
میثم حسنی

طراحی لوگو

در فرهنگ لغت مفهوم از لوگو به معنای آرم، نماد، نشانه، و یا علامت است.انسان ها در طول زمان از

 علامت برای انتقال یک پیام استفاده کرده اند.

در حال حاضر لوگو طرحی گرافیکی و طراحی شده برای به رسمیت شناختن سازمان ها و شرکت ها

است.این یک ابزار برای ساخت  هویت برای یک سازمان می باشد و به عنوان بخشی از علامت تجاری یا

 نام تجاری خود، و برای توجه افکار و احساسات مطلوب در مورد این سازمان است.

http://www.logonama.com

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۴ ، ۱۹:۴۸
میثم حسنی